Servicii

B2B Online:

  • Puteti obtine în timp real informații personalizate (prețurile produselor, condiții de finanțare, cantitatea de produs disponibila, produsele comandate)
  • Inregistrarea directă a comenzii direct pe web prin aplicatia ERP (SAP)
  • Căutare rapidă a produsului dvs. prin multiple optiuni de filtrare (promotii, stoc, pret, etc), sau direct de către o caracteristică tehnică
  • Confirmarea automată pe e-mail a comenzilor plasate, document de livrare sau factură
  • On-line acces la facturile partenerilor, plăți, numere de serie

 

Procedura RMA (Return Material Authorization - Autorizatie de Returnare a Produselor) simplifica modul in care colaboram cu dumneavoastra, actionand mai rapid si mai eficient. In acest fel se reduce timpul de raspuns pentru returnarea produsele la maxim 24 de ore de la momentul receptiei lor la Tornado.
Returnarea produselor se va face cu respectarea procedurii si cu indeplinirea conditiilor specificate in cererea de RMA. Formularul de cerere RMA poate fi completat online:


Pentru mai multe informatii trimiteti un e-mail la adresa de mai jos sau sunati la 021.2067777.